لطفا ویدئو آموزش رایگان بازاریابی تلفنی را با دقت ببینید

آموزش رایگان بازاریابی تلفنی و مکالمات حرفه ای تلفنی

در آموزش رایگان بازاریابی تلفنی و مکالمات حرفه ای تلفنی به بررسی جزئیات این محصول ارزشمند میپردازیم تا با استفاده از این محصول، به سرعت کسب و کارتان را رشد دهید.

من به شما قول میدم شما هم تابحال دهها و شاید صدها میلیون تومان به خاطر اینکه بازارایابی تلفنی و مکالمه حرفه ای تلفنی را بلد نیستید، از دست دادین و شاید خودتون هم این موضوع را ندونین.

من به شما قول میدم شما هم تابحال دهها و شاید صدها میلیون تومان به خاطر اینکه بازارایابی تلفنی و مکالمه حرفه ای تلفنی را بلد نیستید، از دست دادین و شاید خودتون هم این موضوع را ندونین. فقط یادمون باشه تماسهای تلفنی ورودی یا خروجی کسب و کار ما دو تا حالت دارن:

  1. یا میخواهیم یک کالا و خدمات را بفروشیم که این بازاریابی تلفنی است.
  2. یا مکالمه تلفنی ابزاری برای ارتباط با مشتریان برای مسائل مختلف مثل اموزش یا رسیدگی به شکایات و.. است.

که امروز و در این اموزش منظورمون هر دوتای این موارد است یعنی هم مکالمه حرفه ای تلفنی و هم بازاریابی تلفنی (تلفن مارکتینگ)

یک داستان از یک تبلیغ!

چند سال قبل در تلوزیون یک تبلیغ بسیار عالی برای یک وسیله ورزشی پخش میشد که خیلی خوب ساخته شده بود. من که خودم در کار اموزش تبلیغ حرفه ای هستم را مجذوب خودش کرد و تصمیم گرفتم که اونو بخرم. به شرکت زنگ زدم و با شور و شوق گفتم :سلام خانم وقت شما بخیر. خانم از اونطرف خط گفت: سلام امرتون؟ (این راحت ترین راه قطع یک مکالمه است یعنی جملات بسته). احساس کردم که اشتباه گرفتم و پرسیدم که ببخشید شرکت فلان است. دوباره اون خانم با همان لحن، گفت بله گفتم امرتون!! ایندفعه با یک کمی ترس گفتم: میخواستم از این وسیله ورزشی که تو تلویزیون تبلیغ میکنین اطلاعات دقیق تری بگیرم. خانم گفت: الان کارشناسش نیست، یک ساعت دیگه زنگ بزن.

آموزش رایگان بازاریابی تلفنی و مکالمات حرفه ای تلفنی - محمد بهرامی

اپراتور عصبانی!

تو دلم گفتم: چی مگه تو احمقی من یکساعت دیگه زنگ بزنم؟ زود باش تلفن منو بگیر و بگو چشم تماس میگیریم!!! ولی اون خانم این کار نکرد و من با ترس تشکر و خداحافظی کردم. یکساعت دیگه تماس گرفتم و باز هم همون خانم گوشی را برداشت و اینبار با کمی خشونت گفت که هنوز نیومدن!! دو ساعت دیگه باز با ترس و لرز تماس گرفتم. خانم خشن گفت گوشی را داشته باش تا وصل کنم. 15 دقیقه پشت خط ماندم و اهنگ گوش کردم. دیگه داشتم عصبانی میشدم. قطع کردم و با شجاعت دوباره شماره را گرفتم. گفتم خانم من 15 دقیقه پشت خطم این چه وضعیه. خانم اینبار با لحنی مهربانتر گفت الان وصل میکنم و دوباره من 15 دقیقه پشت خط ماندم. خلاصه از خیر خرید اون دستگاه گذشتم و هر وقت که اون تبلیغ را تو تلوزیون میدیدم زیر لب غر غر میکردم!!!

صاحب شرکت برای اون اگهی شاید صدها میلیون تومان هزینه کرده بود ولی با اشتباه در انتخاب نیرویی که میخواست جواب تلفن را بده، تمام هزینه هایی که انجام داده بود را به باد میداد!!!!

این فقط حکایت اون شرکت نیست. با توجه به اینکه سالهاست من به شرکتهای و مجموعه های مختلف مشاوره میدم، متوجه شدم که 90 درصد کسب و کارهای ایرانی اینطوری هستند و تماس های تلفنی به جای اینکه به کسب و کار اونها کمک کنه، باعث ضرر مالی اونها میشه.

چرا این اتفاق بارها برای بیشتر کسب و کارها تکرار میشود؟

  1. اولین و مهمترین علت اینکه ما خودمون به عنوان مدیر یک مجموعه، بازاریابی تلفنی و مکالمه حرفه ای تلفنی را بلد نیستیم، بنابراین نمیتونیم اونو به کارمندانمون یاد بدیم و قدم اول موفقیت این است که باید یا خودمون یا فردی که به پرسنل اموزش میده مکالمه حرفه ای با تلفن را یاد بگیره.
  2. دومین علتی که میتونم بگم این است که: ما مدیران یک اشتباه بسیار بزرگ و فراگیر داریم اونم اینکه  هر کس که هیچ کجای شرکت و مجموعه ما نمیتونه کار کنه را برمیداریم و میاریم میذاریم تو بخش پاسخگویی به تماس های مشتریان!!!
  3. سومین علتی که میتونم بگم: اینکه مدیران ما نمیدونن تماس تلفنی و بازاریابی تلفنی یک تخصص از بخش فروش است و باید کسی که جواب مشتریان را میده با اصول فروش حرفه ای اشنا باشه.

90% دوستان میگویند: کسب و کار خیلی خراب است

من میگویم: کسب و کار خراب نیست 

ما کارهای اشتباهی انجام میدیم

بازار خراب نیست!

ما مشتریان را یکی یکی از دست میدیم و بعد میگیم که بازار خراب است. فروشمون دائم کم میشه و میگیم که بازار خراب است. نه دوست عزیز بازار خراب نیست. ما یک نفر را اوردیم گذاشتیم پشت فرمون ماشین کسب و کارمون که رانندگی بلد نیست و نتیجه اون، تصادف و  خراب شدن و حتی از بین رفتن  کسب و کارمون است.

و حالا یک مثال از بازاریابی تلفنی اثر بخش:

برعکس این موضوع هم صادق است. یعنی گاهی یک محصول صد در صد درجه یک نیست ولی فردی که جواب تلفن ها را میدهد طوری با مخاطب ارتباط عالی برقرار میکند که محصول فروخته میشود. دو سال قبل تبلیغ یک مجموعه آموزشی دیدم که در رابطه با افزایش درامد با استفاده از مکانیسم های مغزی بود. با توجه به اینکه تخصص خود من افزایش درامد و سود کسب و کارها است. کنجکاو شدم و تماس گرفتم. یک خانم بسیار مهربان و خوش برخورد به نام خانم پوریان گوشی را برداشت و خیلی کاربردی محصول را برایم توضیح داد و در نهایت انرا خریدم!

وقتی که محصول را دریافت و استفاده کردم، دیدم که مثلا از 100 امتیاز 50 امتیاز میگیره و خیلی عالی نبود. جالب اینکه همین خانم پوریان دو ماه بعد تماس گرفت و اول یک احوال پرسی حرفه ای کرد و بعد از چند دقیقه صحبت به من گفت قسمت دوم ان اموزش هم امده و میتونه اون رو با 30 درصد تخفیف برام اوکی کند. شاید برایتان جالب باشد که من قسمت دوم ان محصول را هم با اینکه میدانستم واقعا کیفیت 100 و عالی نیست خریدم.

چرا من قسمت دوم این محصول را هم خریدم؟

1. چون همه انسان ها نیاز به توجه دارند و همه دوست دارند مورد احترام قرار بگیرند. این خانم یک متخصص بازاریابی و فروش تلفنی بود و بلد بود چطور با مشتری ارتباط حرفه ای برقرار کند تا منجر به فروش شود. این مثال نشاندهنده قدرت بازاریابی و مکالمه حرفه ای تلفنی است.

2. نکته حیاتی تمام  کسب و کارها  اینه که مردم 95 درصد خریدهایشان احساسی است وبعد سعی میکنند با منطق این خرید را پوشش بدن. پس اگر ما بتونیم در ارتباط تلفنی با مخاطب حس خوبی در او ایجاد  کنیم. مطمئین باشید که موفق خواهیم شد.

90% شرکت های ایرانی در زمینه 

مکالمه حرفه ای تلفنی و بازاریای تلفنی مشکل دارند

و برای این مشکل ده ها میلیون تومان ضرر متحمل میشوند

مشکل 90% شرکت ها در ارتباط تلفنی

دوستان عزیز من به شرکتهای زیادی مشاوره میدم. نکته جالب اینکه 90 درصد اونها در زمینه ارتباط تلفنی با مشتری مشکل داشتن.  اوایل به تک تک اونها اموزش میدادیم که چه جوری مکالمات حرفه ای تلفنی برقرار کنن و همه اونها از این اموزشها نهایت بهره را میبردن. بعد که مشکل زمان پیدا شد و من دیگه کمتر مشاوره میدادم تصمیم گرفتم که یک دوره فوق تخصصی برای بازاریابی تلفنی و مکالمه تلفنی حرفه ای تولید کنیم و این اموزش را در اختیار علاقمندان قرار بدیم. نتیجه این تصمیم دوره تخصصی” هر تماس تلفنی 100 میلیون تومان قیمت دارد“، شد.

دوره ای مناسب برای پیشرفت در کسب و کار شما

برای تهیه دوره حرفه ای “هر تماس تلفنی 100 میلیون تومان قیمت دارد” تیم من پس از 6 ماه کار مداوم و بررسی دهها کتاب و دوره اموزشی ایرانی و خارجی و مهمتر از همه تجربیات کاری و مشاوره های خودم، این دوره اماده شده و الان در اختیار شماست. شما میتونین با پرداخت یک مبلغ بسیار کم اونو تهیه و  استفاده کنید و به سرعت تحول بزرگی در کسب و کارتان ایجاد کنید و ثمرات اونو خیلی سریع  در پیشرفت کارتون ببینید.

آموزش رایگان بازاریابی تلفنی و مکالمات حرفه ای تلفنی - محمد بهرامی

چرا من فرد مناسبی برای آموزش دادن به شما هستم؟

دوستان عزیز من در سال 99 به 51 سالگی رسیدم و از 7 سالگی در کف بازار شاگردی کردم و از بیست سالگی یعنی 31 سال قبل، شروع به اموزش دیدن در زمینه موفقیت فردی و کسب و کار کردم. نتیجه ان دو کتاب ارزشمند و کاربردی است به نامهای: برندگان منتظر شنبه نمیمانند و ایرانی ثروتمند ایرانی فقیر. از 15 سال قبل تجربیات خودم را به صورت مشاوره کسب و کار در اختیار دیگران گذاشتم که نتیجه این افزایش درامد  و رضایت مندی این دوستان بوده است. نکته مهمتر اینکه در حال حاضر هم خودم دو تا کسب و کار دارم. پس انچه که به شما میگویم، تئوری نیست و از روی کتابهای خارجی نوشته نشده است. بلکه نکات کاربردی است که در همین  کشور خودمان به شدت جواب میدهد و به نتایج ارزشمند شما را میرساند.

مزایای دوره هر تماس تلفنی 100 میلیون تومان قیمت دارد:

خود عنوان محصول که هر تماس تلفنی 100 میلیون تومان قیمت دارد، داستان خیلی جالبی  دارد که برای شما در محصول تعریف کرده ام . اما مزایای این محصول ارزشمند برای کسب و کار شما:

  1. کاملترین دوره اموزشی برای بازاریابی تلفنی حرفه ای را خواهید داشت.
  2. کاملترین دوره اموزش برای مکالمه حرفه ای تلفنی را دریافت میکنید.
  3. دوره بسیار ساده و کاربری است و به زبان بسیار ساده و کاربرید اموزش داده شده است.
  4. دوره فشرده تهیه شده است و فقط نکاتی که برای کسب و کار شما ارزشمند است را یاد خواهید گرفت.
  5. در مدت یک هفته با انجام تمرینات به یک فرد حرفه ای در این زمینه تبدیل خواهید شد.
  6. و در نهایت شما به سرعت اثر انرا در افزایش فروش و درامد و رضایت مندی مشتریان تان خواهید دید.

چرا این اطمینان را دارم  این اموزش به کسب  و کار شما کمک زیادی خواهد کرد؟

و من اطمینان کامل دارم که این دوره به سرعت به کسب و کار شما کمک میکنه. چون من به دهها شرکت خدماتی کمک کردم تا فروششان را بالا ببرند و یکی از مهمترین نکاتی که باعث این افزایش فروش عالی میشود توجه به بازاریابی تلفنی حرفه ای و مکالمه تلفنی حرفه ای است.

اگر شما هم میخواین:

در مدت کوتاهی بازاریابی تلفنی حرفه ای و مکالمه تلفنی حرفه ای  را یاد بگیرد.

به  پرسنل تان هم اموزش بدهید

و به سرعت تحول خوبی در کسب و کارتان ایجاد کنید

و کاری کنید که مشتریانتان از کار کردن با شما لذت ببرند. همین الان اقدام کنید.

یادمون باشه که بزرگترین  فرق افراد موفق و ناموفق این است:

  • افراد موفق به شدت عمل گرا هستند و به محض اینکه یک فرصت خوب برای اموزش و رشد شخصی و کسب و کار پیدا میکنن اقدام میکنن.
  • افراد غیر موفق انجام کارها را مرتب به تعویق می اندازن تا یک زمان عالی برای انجام اون پیدا کنن و هیچوقت هم این زمان عالی پیدا نمیشه

هدیه ویژه

راستی یک هدیه عالی و خیلی ویژه هم براتون تو دوره “هر تماس تلفنی 100 میلیون تومان قیمت داره ” گذاشتیم. این دوره یکی از مهمترین و پایه ای ترین دوره های آموزشی سایت ماست که میتونه کمک زیادی به شما برای شروع موفقیت های شخصی و کاریتان داشته باشد، این هدیه ارزشمند را از دست ندهید. 

دوستدار شما محمد بهرامی

به امید ملاقات شما در قله های موفقیت

هدیه ویژه سایت محمد بهرامی