فروش حرفه ای

سلام دوستان عزیز. خیلی خوشحال هستم که شما را در جلسه چهارم دوره 14 روزه رایگان افزایش سریع فروش ودرامد شما میبینم. امیدوارم که درسهای گذشته را به خوبی یادگرفته باشید و حداقل چندنکته از اونها را تو کسب و کارتون استفاده کرده باشین. این دوره امروز ما در مورد فروش حرفه ای است.

نتیجه بهتر برای کسب و کار شما

اگر شما درسهای قبل را دیدین که عالی است ولی اگر این فایل اولین فایل از این دوره است که به نوعی به دست شما رسیده به شما پیشنهاد میکنم وارد سایت   mohamadbahrami.ir بشین و در دوره رایگان 14 روزه برای افزایش سریع درامد و فروش ثبت نام کنید و قدم به قدم پیش بیان چون نتیجه بهتری برای شما و کسب و کار تون خواهد داشت.

مهمترین بخش هر کسب و کار

اگر یادتون باشه در روز اول در مورد بازاریابی یک اموزش خیلی خوب و کاربردی داشتیم که حدود دو ساعت کامل بود، روز دوم در مورد هدفگذاری برای کسب و کار و زندگی صحبت کردیم، روز سوم در مورد راههای تولید ایده های ثروت ساز برای کسب و کار صحبت کردیم و امروز میخوایم در مورد یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کار با هم صحبت کنیم.

یک سوال:

به نظر شما مهمترین بخش هر کسب و کار، کدام بخش است؟

  • بازاریابی و فروش
  • تبلیغات
  • حسابداری
  • مشتری مداری
  • همکاران خوب
  • مشتریان عالی
  • مکان عالی
  • سایت و اینستاگرام عالی
  • …….کدام یک

مهمترین بخش هر کسب و کار بازاریابی وبدنبال آن فروش است!

هر کسب و کاری هر چه که باشد اگر نتواند فروش عالی ایجاد کند، محکوم به شکست و ورشکستگی است. چرا؟

  1. وقتی که شما فروش عالی ندارید، درآمد خوبی نمی توانید داشته باشید. پس:
  2. نمی توانید به خوبی تبلیغات کنید(چون برایش پول ندارید).
  3. نمی توانید به خوب بازاریابی کنید(چون بازاریابی نیاز به پول دارد).
  4.  نمیتوانید کارمندان عالی  را استخدام کنید و ناچار به استخدام افراد ضعیف خواهید بود(چون نمیتونید حقوق خوب بدین).
  5.   از پس هزینه های جاری کسب و کارتان برنخواهید امد.
  6.   از پس هزینه های زندگی خودتان هم برنخواهید امد.
  7.   افکار منفی و آزار دهنده شما را رها نخواهند کرد و زندگی را برای شما تلخ میکنند.
  8.   ارتباطات شما محدود به افراد کم درامد و مشکل دار مثل خودتان خواهید شد و این یک سیکل ایجاد میکند که شما را بیشتر به سمت ناامیدی و ورشکستگی میبرد.
  9.  و در یک کلام از زندگی تان لذت نخواهید برد.

بنابراین فروش مهمترین بخش از هر کسب و کار است

یک سوال مهم  : این با توجه به شرایط فعلی کشور ما افزایش فروش و درامد امکان دارد؟

پاسخ من به این سوال حتما بله خواهد بود. افزایش درآمد در بازار کنونی ممکن است چون فروشندگان ما در بازار فروش کشورمان به شدت سنتی و کهنه رفتار میکند و 90 درصد دوستان که کسب و کار دارند، اصولا هیچ اطلاعاتی از شرایط بازار و بازایابی حرفه ای، تبلیغات کم هزینه،  مشتری مداری  و فروشندگی حرفه ای نمیدانند به همین  خاطر نمیتوانند مشتری را جذب کنند و از آن مهمتر حفظش کنند.

ما کسب و کار را چطور یاد میگیریم؟

  1. خودمان به صورت خود جوش و با سرمایه ای که از خانواده یا هر روش دیگری تامین کرده ایم، یک فروشگاه یا یک مرکز خدماتی را افتتاح میکنیم و بدون هیچگونه آموزشی در مورد بازاریابی یا فروش حرفه ای و مشتری مداری،   شروع به کسب وکار میکنیم و در 80 درصد موارد دچار ضرر و ورشکستگی میشویم. نشانه ان هم اماری است که نشان میدهد 90 درصد کسب و کارهای جدید قبل از رسیدن به سه سالگی ورشکست میشوند و از بین میروند.
  2. یا کسب و کار را از پدرانمان یا اقوام یا دوستانمان  یاد گرفتیم یعنی حالت فروش سنتی که در حال حاضر به هیچ وجه جواب نمیدهد چون شرایط بسیار عوض شده است.

چرا با روش سنتی نمیتوان امروزه موفق بود؟

  •  اول اینکه:

شرایط کسب و کار با 30 یا 20 یا 10 و حتی 5 سال پیش به شدت فرق کرده است. تا چند سال پیش کالا و خدمات در بسیاری از موارد بسیار کم بود و محدودیت وجود داشت  و مشتری مجبور بود که کالای موجود را هر چه که هست را بخرد، ولی در زمانه فعلی نه تنها کمبود کالا نیست بلگه وفور و تنوع بسیار زیاد کالا هم داریم. مثال: تا چند سال پیش اگر شما میخواستید که شامپو بخرید شاید 5 برند در بازار بود ولی امروزه صدها برند برای شامپو وجود دارد و این یعنی رقابت بسیار شدید!

دوم اینکه:

مشتریان بسیار بسیار هوشمند تر شده اند و با دسترسی به اطلاعات از راههای مختلف به راحتی میتوانند قیمت و خصوصیات کالا را مقایسه کنند وبهترین ها را انتخاب کنند. یعنی مثل قدیم نیست که مردم حتی تلفن هم نداشتند، الان با یک سرچ در اینترنت به صدها فروشنده کالا دسترسی پیدا میکنند و براحتی میتوانند اطلاعات کامل محصول را بگیرند و آنرا به صورت اینترنتی و بدون خارج شدن از منزل تهیه کنند.

سوم اینکه:

پول در دست مردم بسیار کم شده است نه اینکه خود پول  کم شده است به علت فاصله طبقاتی که ایجاد شده است پول از دسترس افراد عادی جامعه خارج شده و در اختیار افراد محدودی است بنابراین مشتری وقتی میخواهد خرید کند با توجه به اینکه پولش کم شده است بسیار با دقت و وسواس بررسی وخرید میکند بنابراین با روش سنتی دیگر نمیتوان فروخت و کسب و کار کرد و نیاز به اموزش فروش حرفه ای داریم.

سوالی که پیش می اید اینکه از کجا میتوان اموزش فروش حرفه ای و ثر بخش را پیدا کرد؟

منابع بسیار زیادی از اموزش وجود دارند از کتابهای خیلی خوب در مورد فروش تا اموزشهای صوتی و تصویری از اساتید مختلفن. مهم این استکه شما از اموزشی استفاده کنید که برای فرهنگ و شرایط اقتصادی ما مناسب باشد. یعنی کسانی این اموزشها را انجام داده باشند که اولا علم انرا داشته باشند و دوما خودشان کسب و کار داشته باشند یعنی دقیقا با فضای کسب و کار در کشورمان اشنا باشند. وگرنه اموزش تبدیل به یک سری تئوری میشود که از روی متن کتابها درست شده و در کشور ما با شرایط بسیار خاص اقتصادی و فرهنگی ان کاربردی برای شما نخواهد داشت.

آموزش رایگان بازاریابی تلفنی و مکالمات حرفه ای تلفنی - محمد بهرامی

چرا من فرد مناسبی برای آموزش این دروس هستم؟

من محمد بهرامی که امروز خدمت شما هستم قریب 40 سال سابقه کسب و کار دارم یعنی از 10 سالگی شاگردی کردم و از حدود 33 سال پیش خودم دارای کسب و کار هستم و بارها ورشکست شدم  و همین الان هم علاوه بر اموزش، یک شرکت دارم . این به این معنا است که  دقیقا با پوست و گوشت و استخوان خودم شرایط کسب و کار در ایران را درک میکنم بنابراین تمام تلاش خودم را در تمام اموزشهایم دارم که به روزترین و جدیدترین اموزشها را به زبان بسیار ساده و کاربردی و با توجه به شرایط ویژه کشورمان برای شما اماده و ارائه کنم و به شما قول میدهم حتی یک جمله تئوری و اضافه و بدرد نخور در اموزشهای من پیدا نخواهید کرد و با استفاده از این اموزشها میتوانید به سرعت در کسب و کارتان تحول ایجاد کنید و موفق شوید.

تبدیل به یک فروشنده حرفه ای

دوستان عزیز فروش یک مبحث بسیار حیاتی در کسب و کار  است که اموزش کامل ان نیاز به چندین سال اموزش و تمرین دارد و من در اموزش امروز قصد دارم چند نکته بسیار مهم در مورد فروش را به شما آموزش بدم و اگر شما  تمایل داشتید که تبدیل به یک فروشنده حرفه ای یا نابغه فروش شوید میتوانید در دوره یک ماه چطور در یک ماه نابغه فروش شویم و درامدمان را سه برابر کنیم شرکت کنید و هرآنچه نیاز داشتید را در یک پکیج کامل دریافت خواهید کرد.

در فروش حرفه ای دو جنبه بسیار مهم وجود دارد:

روانشناسی فروش
تکنیکهای فروش

روانشناسی فروش

خیلی از دوستانی که در دوره های اموزشی من شرکت میکنند صرفا به دنبال یاد گرفتن تکنیکهایی هستند که ببرند در کسب و کارشان اجرا کنند ولی روند درست دقیقا برعکس است یعنی یک فرد موفق در فروش یا یک نابغه فروش ، این موضوع را درک کرده است که روانشناسی فروش از تکنیکها بسیار بسیار مهمتر هستند.

فوندانسیون فروش!

همه افراد میتوانند تکنیکها را به سرعت یاد بگیرند ولی فقط 20 درصد افراد موفق میشوند و انها کسانی هستند که اهمیت روانشناسی فروش را درک کرده اند. در حقیقت روانشناسی فروش، فوندانسیون و پایه ای است که فروش روی ان بنا میشود پس خیلی مهم استکه این فوندانسیون قوی باشد.

به طور خلاصه روانشناسی فروش یعنی داشتن دیدگاه و نگرش مثبت در چهار بخش بسیار مهم:

  1. داشتن دیدگاه و نگرش مثبت نسبت به خودمان
  2. داشتن دیدگاه و نگرش مثبت نسبت به کسب و کارمان
  3. داشتن دیدگاه و نگرش مثبت نسبت به مشتریانمان
  4. داشتن دیدگاه و نگرش مثبت نسبت به شرایط

نگرش منفی!

خیلی ازافراد در جامعه به طور ناخوداگاه و بر اثر تربیت اشتباه  و شرایط حاکم بر جامعه دجار نگرش منفی شده اند. این نگرش منفی میتواند در مورد خودشان یا کسب و کارشان یا مشتریانشان باشد یا شرایط باشد.

مثلا میگویند :

  • من عرضه کسب و کار ندارم.
  • دلار گران شده و مردم دیگه هیچی نمیخرند.
  • مردم کم پول شدند و دیگه خرید انجام نمیدن.
  • امریکا شاید حمله کند پس نباید کسب و کارم را توسعه بدم.
  • مشتریها اکثر افراد اذیت کنی هستند و فقط وقت مرا میگیرند و چیزی نمیخرند.

ذهن شما!

دوست عزیز در مورد هر چیزی که نگرش منفی داشته باشی همان شرایط منفی پیش خواهد امد و اگر نگرش و دیدگاه مثبت داشته باشین حتما شرایط عالی پیش خواهد امد چون شما هر نگرشی که داشته باشید ذهن شما تلاش میکند شرایطی را فراهم کند که این نگرش را تایید کند. یعنی اگر دائم میگوید وضع خراب است ذهن شما سرچ میکند و جستجو میکند تا دلایلی پیدا کند که نظر شما را تایید کند.  برعکس وقتی هر روز با خودتان بگویید وضع عالی است و عالی تر هم میشود انوقت ذهن شما بدنبال راههایی برای تایید این نگرش میرود پس این راهها را برای بهبود کسب و کار شما پیدا خواهد کرد.

اجازه بدین یک داستان واقعی را با هم مرور کنیم

  • دلار در ایران 7 تومن بود خیلی از مردم از شرایط زندگی شکایت میکردند.
  • دلار شد 1000 تومن باز هم خیلی از مردم از شرایط زندگی شکایت میکردند.
  • دلار شد 3000 تومن باز هم خیلی از مردم از شرایط زندگی شکایت میکردند.
  • دلار شد 4200 تومن باز هم خیلی از مردم از شرایط زندگی شکایت میکردند.
  • دلار شد 6000 تومن باز هم خیلی از مردم از شرایط زندگی شکایت میکردند.
  • دلار شد 15 هزار تومان باز هم خیلی از مردم از شرایط زندگی شکایت میکردند.
  • دلار به 30 هزار تومان رسید باز هم خیلی از مردم از شرایط زندگی شکایت میکردند.

کاسبی عالی!

نکته عجیب اینکه خیلی از اقتصاد دانها میگفتند اگر دلار به 6 هزار تومان برسد چرخ اقتصاد متوقف میشود.

آیا اینطور شده است؟

ایا مردم خرید نمیکنند؟

حتما قدرت خرید مردم کم شده است شکی در این موضوع نیست  ولی یک نکته بسیار مهم وجود دارد  در همین شرایط هم خیلی افراد دارند عالی کاسبی میکنند!

دیدگاه مثبت!

پس اگر میخواهیم یک فروشنده حرفه ای شویم و درامد و فروشمان عالی باشد باید مثل افراد موفق دارای دیدگاه مثبت باشیم و از نتایج عالی ان هم بهرمند شویم. در مورد روانشانسی فروش و  تکنیکهای آن، به صورت کامل در 10 درس در دوره جامع چطور در یک ماه نابغه فروش شویم و درامدمان را سه برابر کنیم اموزش داده ایم و در اینجا به علت کمبود زمان به همین مقدار بسنده کرده ایم اگر علاقمند بودید از اسرار روانشناسی فروش و اسرار  ذهن مشتری و بازاریابی عصبی بیشتر بدانید، لطفا دوره جامع را تهیه کنید و انها را به زبان ساده و کاربردی اموزش ببینید و این اموزشها در مورد روانشناسی فروش نه تنها برای کسب و کار شما مفید است بلکه به شما کمک میکند نگرش مثبت به زندگی پیدا کنید و زندگی بهتری را تجربه کنید.

فروش عالی با ذهن مثبت!

یعنی در همین شرایطی که 80 درصد مردم ناله میکند 20 درصد افرادی هستند که عالی کار میکنند و این افراد همان کسانی هستند که نگرش مثبت و درست دارند. چرا چون این افراد موفق متوجه شده اند انسانها در هر شرایطی نیازهایی دارند و این نیازها را برطرف میکنند و به جای اینکه تمرکز خودشان را روی مشکلات و نکات منفی بگذارند تمرکز خودشان را روی خدمات بهتر، مشتری مداری و بازاریابی و فروش حرفه ای گذاشته اند و در همه حال موفق هستند و فروشهای عالی دارند.

  • کارهایی یا تکنیکهایی که قبل از ورود مشتری باید انجام دهیم
  • کارهایی یا تکنیکهایی که هنگام حضور مشتری و فروش باید انجام دهیم
  • کارهایی یا تکنیکهایی که بعد از خرید مشتری باید انجام بدیم

 ورود مشتری هم به صورت فیزیکی یعنی حضور در فروشگاه یا شرکت یا محل کسب و کار ماست و هم به صورت مجازی یعنی حضور در سایت یا اینستاگرام یا هر کدام از شبکه های اجتماعی ما میباشد

بخش اول شامل تکنیکهایی است که قبل از حضور مشتری باید انجام شود:

یعنی اول باید در ذهن مان این ایده را داشته باشیم که مشتری نه به عنوان فردی که به ما پول میدهد بلکه به عنوان یک میهمان وارد مجموعه ما میشود. اگر این موضوع برای ما جا بیافتد و واقعا از صمیم قلب بپذیریم که مشتری میهمانی عزیز برای ماست، انوقت برای حضورش تدارک خواهیم دید. یعنی

اگر فروشگاه داریم:

  1.  دکور بسیار زیبا و عالی خواهیم زد.
  2. نورپردازی عالی و زیبا خواهیم داشت.
  3. نظم و ترتیب عالی در فروشگاه خواهیم داشت.
  4. تمیزی و پاکیزگی عالی خواهیم داشت.
  5. خودمان و پرسنل مان لباس مناسب میپوشیم.
  6. از بوی خوش مناسب در فروشگاه یا محل کسب و کارمان استفاده میکنیم.
  7. کارهایی دیگر که باعث لذت و خشنودی مشتری شود.

اگر در سایت یا اینستاگرام محصول میفروشیم:

یک سایت یا اینستاگرام با گرافیک زیبا طراحی میکنیم.

سرعت سایتمان را درست میکنیم که مشتری در کمتر از 3 ثانیه به هر صفحه که خواست برود.

سایتمان را برای مشتری دوستانه میکنیم و اموزشهای رایگان عالی و ناب به او میدهیم.

خرید را برای مشتری بسیار راحت میکنیم.

پشتیبانی عالی برای مشتری ایجاد میکنیم.

و مجموعه این کارها باعث میشود که اماده ورود مشتری به سایت یا فروشگاه یا شرکتمان باشیم.

قسمت دوم فروش حرفه ای

کارهایی است که هنگام حضور مشتری و یا هنگام فروش باید انجام بدیم(باز هم میگویم که این حضور لزوما فیزیکی نیست و میتواند زمان حضور مشتری در فروشگاه یا شرکت یا سایت و اینستاگرام ما باشد). وقتی مشتری در کسب و کار ما حضور پیدا کرد در مرحله دوم کارهایی لازم است انجام شود.

این کارها به 5 مرحله تقسیم میشوند:

  1. مرحله اول :برقراری ارتباط موثر و حرفه ای برای اعتماد سازی
  2. مرحله دوم شناخت نیازهای مشتری(معاینه)
  3. مرحله سوم: ارائه حرفه ای محصول
  4. مرحله چهارم: پاسخگویی به اعتراضات
  5. مرحله پنجم : قطعی کردن فروش

در مرحله اول:

مشتری هنگامی که به ما مراجعه میکند اگر دفعه اول باشد که میخواهد از ما خرید کند حالا چه حضوری و یا تلفنی یا اینترنتی، به ما اعتماد ندارد چون مار را خوب نمیشناسد با محصول و خدمات ما آشنا نیست و با توجه به اینکه بارها سرش کلاه رفته است یک دیدگاه منفی دارد و ما باید با برقراری ارتباط عالی و اثر بخش بتوانیم اعتماد او را جلب کنیم. اگر در این مرحله موفق نباشیم هر کاری که انجام دهیم باعث شک و تردید بیشتر مشتری خواهد شد. یعنی اگر اعتماد مشتری را جلب نکرده باشیم حتی اگر تخفیف 90 درصد هم بدهیم مشتری شک میکند که میخواهیم سرش کلاه بگذاریم ولی اگر بتوانید اعتماد مشتری را جلب کنید انوقت حتی اگر تخفیف هم ندهید آنوقت مشتری به شما اطمینان میکند و با خودش میگوید این فرد صادق است پس اگر به من تخفیف نمیدهد حتما سود محصولش کم است.

اعتماد سازی

اعتماد سازی خودش تکنیکهایی منحصربه فرد دارد که در این زمان کوتاه نمیتوانیم در مورد انها صحبت کنیم ولی اگر به اموزش تکمیلی نیاز داشتید میتوانید در دوره چطور در یک ماه نابغه فروش شویم و درامدمان را سه برابر  انها را پیدا کنید و در اعتماد سازی حرفه ای شوید.

مرحله دوم

در مرحله دوم باید بتوانیم با سوالات خوب متوجه شویم که مشتری ما دقیقا چه نیازهایی دارد و اگر بتوانیم که در این مرحله عالی عمل کنیم و دقیقا نیاز مشتری را درک کنیم به شما قول میدهم که 80 درصد کار فروش را انجام داده ایم.

معاینه!

یکی از بزرگترین مشکلات فروشندگان ما این استکه زیاد حرف میزنند یعنی تا چند سال پیش این ذهنیت وجود داشت که فروشنده ای که زیاد حرف میزند و چرب زبانی میکند فروشنده خوبی است در حالیکه این اشتباه محض است. فروشنده خوب 80 درصد گوش میکند و فقط 20 درصد صحبت میکند. حرفهای فروشنده هم بیشتر سوالاتی است که از مشتری میپرسد تا بتواند به نیازهای او پی ببرد و ببینید که مشتری دقیقا چه چیزی نیاز دارد انوقت میتواند با یک ارائه حرفه ای فروش را قطعی کند و بفروشد و با این کار رضایت مشتری را هم بدست خواهد اورد پس در مرحله دوم که مرحله معاینه نامیده میشود با پرسیدن سوالات درست، به نیازهای مشتری پی خواهیم برد.

مرحله سوم

باید بتوانیم محصول خودمان را به خوبی به مشتری ارائه کنیم و 90 درصد افراد و فروشندگان  در این مورد مشکل دارند. یعنی مسیر را اشتباه میروند چون اطلاعاتشان کم است. یعنی فروشندگان با مشتری در مورد ویژگی های محصول صحبت میکنند ولی برای مشتری ویژگی های محصول اهمیت ندارد بلکه مزایای ان اهمیت دارد. فرق ویژگی با مزایا را میدانید. ما باید بدانیم که ویژگی ها خصوصیاتی است که  محصول با خودش دارد و مزایا فوایدی است که مشتری از خرید محصول ما میبرد. و نکته حیاتی این استکه برای مشتری مزایا مهم است و ما بایدیاد بگیریم چطور در مورد مزایا صحبت کنیم و با این کار  احتمال  موفقیت ما در فروش بسیار زیاد خواهد شد.

مرحله چهارم

در مرحله چهارم باید بتوانیم به اعتراضات مشتری پاسخ بدهیم. مشتری در مورد خیلی مسائل ممکن است سوال داشته باشد  اعتراض کند در مورد قیمت در مورد کیفیت در مورد خدمات بعد از فروش و هر چیز دیگری ما باید بتوانیم به صورت حرفه ای این اعتراضات را جواب بدیم تا مشتری به مرحله اخر یعنی نهایی کردن فروش برسد. فروشندگان آماتور اعتراض مشتری را دلیلی برای نخریدن و اذیت کردن مشتری به حساب می اورند در حالیکه یک فروشنده موفق و حرفه ای میداند که مشتری اگر نخواهد بخرد، خداحافظی میکند و میرود ولی اگر مشتری سوالی دارد یا اعتراض دارد، نشانه خوبی است که محصول ما برایش مهم است ولی ابهاماتی دارد که ما باید بتوانیم انرا جواب دهیم.

بخش سوم یک فروش حرفه ای:

کارهایی است که باید بعد از خرید مشتری انجام دهیم. این قسمت از نظر مشتری بسیار ارزشمند و مهم است ولی متاسفانه از نظر فروشندگان دور مانده است. شاید برای شما هم پیش امده باشد که به یک فروشگاه یا شرکت مراجعه میکنید و میخواهید یک محصول را بخرید و فروشنده با انرژی و اشتیاق زیاد با شما صحبت میکند و در نهایت محصول را میخرید. بعد فروشنده فکر میکند که کارش تمام شده است و دیگر توجه فوق العاده قبلی را به مشتری ندارد و این سمی برای کسب و کار است.

حس دوستی با مشتری

یکی از مهمترین رازهای فروشندگان موفق این استکه وقتی فروش تمام میشود ارتباط عالی خود را با مشتری حفظ میکنند واگر نیاز به کمکی است دریغ نمیکنند مثال به مشتری تلفن میزنند و از کیفیت محصول میپرسند و میگویند اگر نیاز به راهنمایی یا کمک داشتین به من زنگ بزنید درخدمت شما هستم. با اینکار حس دوستی را به مشتری القا میکنند و در نهایت هم این مشتری با این ارتباط عالی تبدیل به مشتری وفادار ما و مبلغ کسب و کار ما میشود و این یعنی موفقیت تضمین شده در کسب و کار.

شروع سخت!

این موارد نکات پایه ای برای فروش حرفه ای هستند و نکته مهم این استکه مثل هر کار و اموزش دیگری، شروع هر کاری سخت و مشکل به نظر میرسد چون ذهن ما یاد گرفته است که به یک روش دیگر فکر کند و به یک روش دیگر عمل کند، یعنی در مورد کسب و کار ما ذهنیتی از قدیم داریم که باید انرا با استفاده از رواشناسی فروش، به یک ذهنیت مثبت و اثر بخش تبدیل کنیم و در قسمت دوم فروش باید کارهایی جدید انجام بدهیم که ذهن ما مقاومت میکند چون تا امروز به یک روش دیگر میفروخته و با ان روش با اینکه اثر بخشی زیادی نداشته است راحت است و ترک ان برایش سخت است.

نابغه فروش!

پس مهم استکه قدم به قدم اموزشهای این دوره را یاد بگیریم و در کسب و کارمان اجرا کنیم تا تبدیل به یک نابغه فروش شویم.

دوستان عزیز من سعی کردم در این اموزش به صورت خلاصه نکاتی مهم از فروش حرفه ای را به شما یاد بدهم ولی همانطور که گفتم فروش یک عمل و هنر است که آموزش آن نیاز به وقت کافی دارد.

در دوره چطور در یک ماه نابغه فروش شویم و درامدمان را سه برابر کنیم ” در مورد چه چیزهایی صحبت کردیم؟

  • 1-چگونه در یک ماه نابغه فروش شویم؟
  • 2-آموزش کامل روانشناسی فروش حرفه ای
  • 3-نگرش اولین قدم برای موفقیت در فروش حرفه ای
  • 4-تعیین اهداف فروش برای کسب و کار شما
  • 5-یک درس عجیب: همین یک تکنیک فروش شما را 5 برابر میکند!!
  • 6-مهارتها و تکنیکهای قبل از حضور مشتری
  • 7-مهارتها و تکنیکهای اعتماد سازی
  • 8-مهارتها و تکنیکهای شناخت نیازهای مشتری
  • 9-مهارتها و تکنیکهای ارائه حرفه ای محصول
  • 10-مهارتها و تکنیکهای رسیدگی به اعتراضات مشتری
  • 11-مهارتها و تکنیکهای نهایی کردن فروش

تکنیک های طلایی

  • 14-تکنیک طلایی بازاریابی عصبی شماره یک فروش حرفه ای
  • 13- تکنیک طلایی بازاریابی عصبی شماره دو فروش حرفه ای
  • 14- تکنیک طلایی بازاریابی عصبی شماره سه فروش حرفه ای
  • 15- تکنیک طلایی بازاریابی عصبی شماره چهار فروش حرفه ای
  • 16- تکنیک طلایی  بازاریابی عصبی شماره یک فروش حرفه ای
  • 17- تکنیک طلایی بازاریابی عصبی شماره پنج فروش حرفه ای
  • 18- تکنیک طلایی بازاریابی عصبی شماره شش فروش حرفه ای
  • 19- تکنیک طلایی بازاریابی عصبی شماره هفت فروش حرفه ای
  • 20- تکنیک طلایی بازاریابی عصبی شماره هشت فروش حرفه ای
  • 21- تکنیک طلایی بازاریابی عصبی شماره نه فروش حرفه ای
  • 22- تکنیک طلایی بازاریابی عصبی شماره ده فروش حرفه ای
  • 23- تکنیک طلایی بازاریابی عصبی شماره یازده  فروش حرفه ای
  • 24- تکنیک طلایی  بازاریابی عصبی شماره دوازده  فروش حرفه ای
  • 25-جمع بندی پایانی و تبدیل شدن به یک نابغه فروش

تجربیات من!

دوستان عزیز من هر انچه در 40 سال کسب و کار و 30 سال اموزش در مورد فروش یاد گرفته ام را در این دوره به شما اموزش داده ام و اگر چیزی را نگفته ام انرا نمیدانستم. ولی این قول 1000 درصدی را به شما میدهم اگر اموزشها را با دقت و حداقل دو مرتبه ببینید و گوش کنید(چون هم فایلهای صوتی و هم فایلهای تصویری را در اختیار شما قرار میدهیم) و مهمتر انکه انها را در کسب و کارتان اجرا کنید به سرعت درامدتان حداقل 3 برابر خواهد شد.

این قول من از روی نتایج دوستانی استکه از این دوره استفاده کرده اند و به سرعت توانسته اند کسب و کارشان را رشد بدن و درامد عالی پیدا کنند. یک نکته دیگر اینکه دوستان من فروش یک عمل و هنر است که اموزش کامل ان سالها زمان لازم دارد. من در دوره    اسانس این اموزشها یعنی نکات کاربردی واساسی فروش را بدون هیچگونه حاشیه برای شما اموزش داده ام و شما با استفاده از این دوره نیاز به هیچ دوره و اموزش دیگری برای فروش ندارید و در مدت یک ماه تبدیل به یک نابغه فروش خواهید شد.

تخفیف برای شما!

برای شما دوست عزیز که تا اینجا با ما بوده اید یک تخفیف فوق العاده 80 درصدی در نظر گرفته ایم که فقط برای همین لحظه قابل استفاده است و این تخفیف به هیچ وجه برای بقیه اعضای سایت نیست و دیگر تکرار هم نخواهد شد. بنابر این اگر مصمم هستید که تبدیل به یک نابغه فروش شوید و زندگیتان را متحول کنید همین الان وقتش است و دیگر هیچ بهانه ای هم پذیرفته نیست. یادمان باشد موفق ترین افراد افراد عملگرا هستند و مطمئین هستم شما هم جزو همین افراد هستید. با استفاده از کد تخفیف   همین امروز شروع به اموزش کنید و تا یک ماه دیگر شما هم جزو نوابغ فروش شوید.

به امید دیدار شما در قله های موفقیت